Pokiaľ sa vaša spoločnosť rozhodla pre praktický a zároveň aj marketingový krok – potlač lepiacich pások, odporučíme vám, na čo presne sa zamerať. Nie vždy je totiž najpodstatnejším kritériom len najnižšia cena. Na výber je viacero možností a my vám pomôžeme spraviť si prehľad a zorientovať sa v ponuke.
Technológia potlače závisí najmä od počtu kusov
Ideálne určite je, ak sú potlačené lepiace pásky kvalitné, pevné, odolné a ešte aj esteticky atraktívne. Každá firma s dlhoročnými skúsenosťami disponuje potrebným technickým vybavením a patričnými znalosťami, aby bola potlač odolná a pekná. Podobne je to aj v Superpack.sk. Všeobecne sa tu používajú dva spôsoby potlače. Ten prvý, pri ktorom sa potlačí len vrchná časť hotových lepiacich pások, sa zvykne aplikovať pri menších objednávkach do 144 roliek. Druhou možnosťou je tzv. sendvičová potlač, kde sa grafika môže vložiť medzi fóliu a lepidlo (je teda akoby zvnútra pásky), čím vytvorí omnoho väčšiu odolnosť voči svetlu a opotrebeniu. Táto sa využíva pri väčších objednávkach nad 144 kusov. Efektívnejšie preto je nechať si urobiť väčšie množstvo potlače pások naraz. Ušetríte na cene za 1 kus a budete mať pásky potlačené technológiou, ktorá prispeje k väčšej odolnosti potlače.
Ekologické možnosti
Mnoho firiem dnes už viacej prihliada na ekológiu a udržateľnosť a chcú používať ekologické varianty. Aj v prípade lepiacich pások je tomu tak, preto sa v ponuke nachádzajú ekologické papierové lepiace pásky, ktoré sa dajú potlačiť rovnako dobre a efektívne. V Superpacku si môžete vybrať z dvoch farieb: prírodnú kraftovú alebo bielu. Aj lepidlo (Solvent) na papierových páskach je prírodného pôvodu, z kaučuku, a je zároveň najsilnejším možným lepidlom na lepiacich páskach. Nemusíte sa teda vôbec obávať, že by podobné pásky neboli dosť pevné.
Výber materiálu je pri zadávaní potlače dôležitým bodom. Napríklad, ak potrebujete, aby bola páska nepremokavá či vodotesná, pásky Duct Tape budú vhodnou voľbou. Po tom, ako si nastavíte svoje preferencie a materiály, pristúpte k obsahu samotnej potlače. Nemusí ísť len o logo. Pridajte webovú stránku či slogan a marketingové, PR alebo reklamné posolstvo bude na páske dobre a zreteľne viditeľné.